ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY I REKLAMACJE

  1. Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza, który znajduje się na stronie REKLMACJAZWROT pocztą elektroniczną na adres podajlapekadetow@gmail.com oraz odesłać na adres: Sklep zoologiczny Podaj Łapę, ul. Kadetów 20 lok. 6, 03-987 Warszawa
  2. Towar może zostać zwrócony w ciągu 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia doręczenia przesyłki do Klienta.
  3. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. 
  4. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.

ZWROT

  1. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, należy go odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: Sklep zoologiczny Podaj Łapę, ul. Kadetów 20 lok. 6, 03-987 Warszawa
    wraz z paragonem i dołączonym formularzem zwrotu
  2. Koszty wysyłek ponosi kupujący. 
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do zwrotu w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia otrzymania zwrotu produktu. 
  4. Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy i prawach konsumenta, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  5. Zwrot nastąpi w taki sam sposób, w jaki została dokonana wpłata. W przypadku paczek pobraniowych oraz zamówień opłaconych przelewem zwykłym zwrot zostanie zrealizowany na podany w formularzu zwrotu numer konta.

Uwaga! Podstawą do wszczęcia procedury zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu. Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu zwrotu.


REKLAMACJA

  1. Reklamowany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: Sklep zoologiczny Podaj Łapę, ul. Kadetów 20 lok. 6, 03-987 Warszawa wraz z paragonem i dołączonym formularzem zwrotu. 
  2. Koszty wysyłek ponosi sprzedający. 
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
    Uwaga. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacji. Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.
Kontakt
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.